Výkonnostní kampaň

O projektu

Cílem projektu pro časopis FINMAG bylo zvýšit počet prodejů tištěného předplatného. Vytvořili jsme landing page, která nejenže časopis FINMAG prezentovala, ale také umožnila návštěvníkům získat jedno číslo zdarma výměnou za e-mail. Tyto kontakty jsme potom pomocí e-mailingové strategie převedli do reálných předplatitelů. A mělo to úspěch!

2x více předplatitelů
1000+ kontaktů na zájemce
3 měsíční kampaň

Landing Page

Landing page byla navržena výkonnostně tak, aby vypíchla přednosti časopisu a zároveň navedla návštěvníky ke stažení si ukázkového čísla. Díky tomu jsme získali více než 1000 kontaktů na potenciální předplatitele už během prvních 6 týdnů od spuštění kampaně.

E-mailingová kampaň

Na zájemce, kteří si stáhli ukázkové číslo zdarma jsme potom připravili mailingovou kampaň, která více než 2x zvýšila prodej tištěného vydání časopisu Finmag.

další náhledy

Zaujala vás tato kampaň?

rádi vám pomůžeme i s tou vaši