Crowdfundingové video

O projektu

Pro equity-crowdfundingovou společnost Fundlift jsme zajišťovali natáčení kampaňových videí. Naší rolí byla kompletní exekutiva od tvorby scénáře, zajišťování natáčení až po postprodukci. Důležité pro nás bylo, aby videa byla přirozená a nepodobala se kampaním v televizi.

78 % zafinancovaných projektů
9 crowdfundingových videí
28 natáčecích dní

Proč vsadit na video

Videoobsah a videoprezentace je pro crowfundingové kampaně klíčový prvek úspěchu, v tom není Fundlift výjimkou. Drobní investoři mohou spatřit tým, do kterého budou investovat své prostředky, a zároveň žadatelé o investici mohou lépe přesvědčit, že právě oni jejich investici ochrání a dobře zúročí. Videoprodukce je však pro firmy velice náročná, tak je pro ně jednodušší je poptat u naší agentury, jelikož video umíme zpracovat rychle.

Jak to probíhá

Spolu s klientem probíhá příprava scénáře a poradenství ohledně výstupu ve videu. Následně natáčíme buď u klienta ve firmě, u nás ve studiu, nebo umíme zajistit prostory pro natáčení. Samotné natáčení s námi probíhá v pohodové atmosféře. Je pro nás důležité, aby si klient natáčení užil, protože i to se odrazí na kvalitě videa. Dále pak proběhne střih videa a výběr hudby z naší široké nabídky. Na přání klienta potom provedeme případné korekce a předáváme hotový produkt. Pro účely propagace firmy v zahraničí pak nabízíme i tvorbu titulek, převážně v angličtině.

další náhledy

Zaujala vás tato kampaň?

rádi vám pomůžeme i s tou vaši

© All rights reserved