každý měsíc WORKSHOPY A NETWORKING S PROSECCEM

Příští nás čeká 28. 11. v 18:30

Jaké bude téma?

Jak objevujeme spolupráci s influencery

Lucie Pazderská, New categories brand manager, Plzeňský Prazdroj

S rostoucím vlivem influencerů v digitálním prostředí začíná hrát v posledních letech spolupráce s nimi čím dál větší roli a stává se tak přirozenou součástí komunikace všech velkých značek. Jak jsme spolupráci s nimi nastartovali, pokaždé k tomu přistoupili trochu jinak a co nám to přineslo? To vše s vámi posdílíme na příkladu třech značek z našeho portfolia.


Lucie pracuje již pátým rokem v marketingu Plzeňského Prazdroje. Svou kariéru začala na značce Birell, následně pracovala pro českou ikonu – značku Pilsner Urquell a v současné době je zodpovědná za celou kategorii ciderů společnosti, kam spadají 3 značky - Kingswood, Frisco a Kopparberg. Jedná se o novou kategorii, která cílí primárně na mladší cílovou skupinu, a tudíž je digitální komunikace pro značky stěžejní.

img

Macro a micro influenceři a jak s nimi spolupracovat

Kateřina Malinová, Creative Director - Stario Agency

Influencer marketing nabývá na síle a není to jen o známých Youtuberech, ale využití je široké. Kateřina vám ukáže, jaké jsou možnosti influencer marketingu v České republice a jaké trendy panují v zahraničí.

Stario, Dům Černá labuť, Na poříčí 1067/25, Praha

chci dorazit

Co je Digitální úterý?

U nás ve Stariu věříme ve sdílení vědomostí a novinek. Máme také rádi dobré jídlo a pití, které nejlépe chutná, když se sdílí v dobrém kolektivu. Rozhodli jsme se proto spojit naše dvě oblíbené věci a vznikly Digitální úterý. Pravidelná měsíční setkání, kde se toho na workshopech spoustu dozvíte a zároveň se dobře pobavíme u dobrého jídla se sklenkou prosecca.

Jak vypadaly již proběhlé Digitální úterý? Nahlédněte >>