Videa a výkonnostní kampaně

O kampani

ČSOB Pojišťovna se rozhodla podpořit prodej svého zimní cestovního pojištění pomocí videa v online reklamě tak, aby se odlišila od záplavy reklam na zimní pojištění. Na jaře potom chtěla ČSOB Pojišťovna začít propagovat svůj produkt Pojištění Maminka pro ženy čekající či mající děti.

Problém

U zimního cestovního pojištění je tradičně velká konkurence a ze všech koutů na nás koukají usměvavé tváře na svahu. Jak se ale odlišit pomocí videa, které nebude stát balík? U pojištění Maminka bylo nutné tento specifický produkt představit tak, aby mu ženy porozuměly a zároveň nebyl agresivní z důvodu citlivosti tématu.

Řešení

Nečekaných situací a komplikací nastává během zimní dovolené mnoho. Vytvořili jsme sérii krátkých humorných videí. Na konci každého videa jsme ukázali částku, kterou člověk zaplatí bez cestovního pojištění, když se dostane do komplikované situace. Druhá kampaň zaměřená na ženy byla facebooková s brandovou a výkonnostní složkou. Byla zacílená na ženy s dětmi a potenciální maminky. Cílem bylo ukázat emotivní videa co největšímu počtu lidí s co nejdelší dobou shlédnutí. Následoval sběr leadů pro prodej speciálního pojištění.

1 497 154 zobrazení videí
347 667 spuštění videa
4 videa

Ukázky realizace

Zaujala vás tato kampaň?

rádi vám pomůžeme i s tou vaší

© All rights reserved