Výkonnostní kampaň

O kampani

Časopis FINMAG nabízí opravdové příběhy, spoustu reportáží, rozhovorů a komentářů z aktuálního dění. V redakci se rozhodli prodávat předplatné plošně, kdy v minulosti šli cestou předplatného pouze do firem. Jako ideální kanál se nabízel online prodej.

Problém

FINMAG již dlouho existuje jako online magazín, ale s ambicí prodávat tištěné a digitální předplatné nedokázal najít nejlepší strategii jak nastartovat prodej.

Proto oslovili nás!

Řešení

Vytvořili jsme speciální landing page, která nejenže časopis FINMAG prezentovala, ale také umožnila návštěvníkům získat jedno číslo zdarma výměnou za e-mail. Tyto kontakty jsme potom pomocí e-mailingové strategie převedli do reálných předplatitelů. A mělo to úspěch! Díky tomu jsme získali více než 1000 kontaktů na potenciální předplatitele už během prvních 6 týdnů od spuštění kampaně.

3 měsíční kampaň
1000+ kontaktů na zájemce
2x více předplatitelů

Ukázky realizace

Zaujala vás tato kampaň?

rádi vám pomůžeme i s tou vaší

© All rights reserved