Fundlift kampaň

Crowdfundingové video

O kampani

Fundlift je equity-crowdfundingová platforma, která propojuje investory a projekty. Základem každé kampaně je to, aby představila projekt, působila důvěryhodně a seznámila blíže lidi, kteří stojí za projektem potenciálním investorům. K tomuto účelu je klíčovým prvkem video.

Kampaň Fundlift

Problém

U Fundliftu je příprava jednotlivých kampaní velmi rychlá. Nejedná se o dlouho připravovanou video produkci, ale je zde potřeba rychle připravené a přirozeně působící video. Účinkující přitom nemají většinou zkušenost s natáčením a jsou nervózní.

Řešení

Video je místo dlouhé přípravy textů vedeno formu rozhovoru, kdy účinkující dostanou otázky dopředu a následně se s námi jen pohodlně baví. Tým kameramanů zachytí celý rozhovor, který video produkce pružně sestříhá do finální podoby.

28 natáčecích dní
9 crowdfundingových videí
78 % zafinancovaných projektů

Ukázky realizace a fotky z natáčení

Zaujala vás tato kampaň?

rádi vám pomůžeme i s tou vaší

© All rights reserved