Krabička Matuzalem

Corporate identity a packaging

O kampani

Značka Matuzalem zaštiťuje potravinový doplněk a kosmetické přípravy s patentovanou technologií zpomalující stárnutí buněk. Na trhu funguje už dlouho, ale nyní se majitelé rozhodli udělat novou corporate identity celé značky a také nová balení všech produktů.

Webové stránky Matuzalem

Problém

Původní identita značky byla velmi rozdílná od požadovaného zadání připravit moderní a luxusně působící identitu produktů Matuzalem. Zároveň musela značka působit přírodně a lehce farmaceuticky. Klient chtěl zachovat v logu myšlenku použití flavonoidů, které jsou základem všech produktů. Nová balení produktů by neměla zapadnou v lékárnách mezi ostatními produkty.

Řešení

V logu jsme skloubili chemickou strukturu flavanoidů s přírodní složkou čajového lístku, který produkt obsahuje. Vybrali a otestovali jsme barvy tak, aby na zákazníky působily dojmem farmaceutického produktu, který ovšem není chemický. Nová balení produktů jsme se rozhodli udělat velmi čisté a jednoduché. Luxusní decentní vzhled tak nezapadne mezi barevnými krabičkami všech produktů v lékarně.

Ukázky realizace

Zaujala vás tato kampaň?

rádi vám pomůžeme i s tou vaší

© All rights reserved