Webové stránky a corporate identity

O kampani

TTP Group je společnost, která se zaměřuje na personálně-poradenské služby. Od roku 2010 expandovala do několika zemí Evropy a bylo na čase připravit novou korporátní identitu.

TTP Europe webové stránky

Problém

Společnost TTP měla logo a identitu, která evokovala v lidech spíše pánskou kosmetiku. Také znak měl připomínat odfajfkování splněného úkolu, ale spíše opět evokoval logo deodorantů. Společnost TTP si přála zachovat alespoň myšlenku a paletu barev. Na korporátní identitu bylo třeba navázat i nové webové stránky společnosti, které byly již zastaralé.

Řešení

Podařilo se nám zachovat myšlenku fajfky, ale zároveň přinést nový význam korespondující s písmeny TTP. Pootočení písmene T nám splnilo obojí. Vytvořili jsme nové, unikátní logo, které jsme promítli se světlejší paletou barev do všech korporátních materiálů. Vytvořili jsme také nové webové stránky od návrhu až po samotný development. Hlavním prvkem je rozčlenění webu na sekci pro klienty a pro uchazeče o práci.

Ukázky realizace

Chcete novou corporate identity nebo web?

rádi vám pomůžeme

© All rights reserved